Specialister i politisk interessevaretagelse,
kommunikation og salg til det offentlige marked.

Politisk kommunikation

Fokus på behov og prioriteringer

Et godt omdømme tager årtier at opbygges, men kan rives i stykker på mindre end en uge. Det kan medføre tab af kunder men også føre til politiske indgreb til skade for virksomheden. I den politiske kommunikation om virksomheden er der to typer af risici; politisk risiko og omdømmerisiko.
 
Politiske risici medfører ikke nødvendigvis dårligt omdømme og omdømmerisici udløser i sig selv ikke politiske indgreb. Det er derfor afgørende for en virksomheds succes, at der er fokus på den politiske kommunikation, så den er tilpasset de politiske temaer og debatter. Det kræver fokus på virksomhedens foretningsmæssige behov og politiske prioriteringer.
 
Influenter skaber resultater for vores kunder ved at hjælpe kunden med at
  • Udarbejde de relevante budskaber
  • Identificere de rigtige målgrupper og modtagere
  • Vælge den rette timing
  • Finde det rette sted

Mød vores rådgivere på området

Henrik Hahn-Nissen, CEO and Founder
Henrik Hahn-Nissen
Dorte la Cour, Senior Advisor
Dorte la Cour
Mads Holst
Mads Holst
Ulla Agerskov
Ulla Agerskov
Carl Holst, Director
Carl Holst
Mila Blarke
Mila Blarke